فـوائد الزوجـه النكـديه

اذهب الى الأسفل

gh فـوائد الزوجـه النكـديه

مُساهمة من طرف البرنسيسة في السبت يوليو 31, 2010 3:14 am






فوائد الزوجة النكدية




من يعتقد ان الزوجة النكدية ليس لها فوائد فهو مخطئ

فللزوجة النكدية فوائد كثيرة ومن أهمها:



فوائد الزوجة النكدية

تجعل لسان الزوج رطب بذكر الله
بالحمد والصبرعلى البلاء




فوائد الزوجة النكدية

طول اليوم قاعد يدعي حسبي الله ونعم الوكيل




فوائد الزوجة النكدية

تساعد الزوج على غض البصر لأنه سوف يكره صنف الحريم




فوائد الزوجة النكدية

تساعد الزوج على صلة الرحم لأنه على طول هربان عند أمه




فوائد الزوجة النكدية

تساعد الزوج على أن يحافظ على وزنه ورشاقة جسمه


لأنه دائما نفسه مسدودة عن الأكل



فوائد الزوجة النكدية

وأخيرا تجعل من زوجها رجلا عظيما


فبسبب قرفه وزهقه منها سوف يقضي وقتا أطول في العمل

مما يجعله إنسانا ناجحا في عمله ويحقق المثل القائل:
"وراء كل رجل عظيم إمرأة


تحيــاتى لكــم
avatar
البرنسيسة
المديرة التنفيذية
المديرة التنفيذية

عدد المساهمات : 1184
نقاط : 4413
تاريخ التسجيل : 26/07/2010

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

gh رد: فـوائد الزوجـه النكـديه

مُساهمة من طرف الاميرة في الإثنين أغسطس 02, 2010 6:03 pm

عندك حق وما اكثر النساء النكدية
avatar
الاميرة
عضوة ذهبية

انثى عدد المساهمات : 747
نقاط : 3510
تاريخ التسجيل : 28/07/2010

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

gh رد: فـوائد الزوجـه النكـديه

مُساهمة من طرف كيتي فيونكة في الثلاثاء أغسطس 03, 2010 2:30 am

ههههههههههه ممتازة

_________________
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
avatar
كيتي فيونكة
Admin

انثى عدد المساهمات : 261
نقاط : 3152
تاريخ التسجيل : 26/07/2010
العمر : 31
المزاج : نحمد الله

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

gh رد: فـوائد الزوجـه النكـديه

مُساهمة من طرف شمس وقمرين في الخميس أغسطس 05, 2010 7:00 am

لالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالا شكلها فظيع جدااااااااااااااااااااااااااااااا
ماشى نكديه لكن اللى فى الصوره دى شرانيه
avatar
شمس وقمرين
عضوة مميزة

انثى عدد المساهمات : 114
نقاط : 2902
تاريخ التسجيل : 28/07/2010
العمر : 50

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

gh رد: فـوائد الزوجـه النكـديه

مُساهمة من طرف موحه86 في السبت سبتمبر 25, 2010 5:48 am

ههههههههههههههههههههههههههههه
الزوجه النكديه طلعت مفيده يعنى لازم الراجل يشكرها على الفوايد اللى بتقدمهاله
avatar
موحه86
عضوة فضية

انثى عدد المساهمات : 273
نقاط : 3060
تاريخ التسجيل : 01/08/2010
العمر : 31

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

gh رد: فـوائد الزوجـه النكـديه

مُساهمة من طرف ايمي هانم في الجمعة أكتوبر 15, 2010 3:58 am

ههههههههههههههههههههههههههههه تحفه
شفتوا بقي الرجاله مش واخدين بالهم من الفوايد العظيمه دي
تسلم ايديكي يا طنط بجد تجنن
avatar
ايمي هانم
عضوة فعالة

انثى عدد المساهمات : 80
نقاط : 2823
تاريخ التسجيل : 31/08/2010

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

gh رد: فـوائد الزوجـه النكـديه

مُساهمة من طرف البرنسيسة في السبت أكتوبر 30, 2010 3:32 am

نووووووووووووورتونى ياقمرات
تسلمووولى ياحبايبى
avatar
البرنسيسة
المديرة التنفيذية
المديرة التنفيذية

عدد المساهمات : 1184
نقاط : 4413
تاريخ التسجيل : 26/07/2010

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

gh رد: فـوائد الزوجـه النكـديه

مُساهمة من طرف بسمة هانم في الأحد أكتوبر 31, 2010 4:33 am

هاهاهاهاهاهاهاهاهاها اية الجمال دة

وبقة فية فايدة للنكد طيب


اديها نكد بس الست شكلها مفترية مش نكدية
avatar
بسمة هانم
عضوة فضية

انثى عدد المساهمات : 226
نقاط : 2949
تاريخ التسجيل : 07/10/2010

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

gh رد: فـوائد الزوجـه النكـديه

مُساهمة من طرف البرنسيسة في الثلاثاء نوفمبر 02, 2010 6:22 am

نوووووووووورتى يابسمتى الحلوة
اه شكلها بصراحه فظيع
ههههههههههه
avatar
البرنسيسة
المديرة التنفيذية
المديرة التنفيذية

عدد المساهمات : 1184
نقاط : 4413
تاريخ التسجيل : 26/07/2010

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى